Nettoförmögenhet 29 februari 2012

Månaden är slut, vilket innebär publicering av min nettoförmögenhet. På mitt konto landade den största lönen som jag fått (förutom sommarjobbslöner där semesterersättningen var nice). Den högre lönen beror på mycket övertidsarbete.

6 500 kr åkte in på sparkontot på Avanza, 1 000 kr till Hoist där jag sparar till boende/möbler.
Tyvärr kommer några tusen den här månaden gå åt till träningsskor, träningskläder och annat smått och gott.
Ligger ute med cirka 1 000- 1 500 kr på konsertbiljetter och tågbiljetter som jag förmodligen kommer få till viss del i slutet av mars.
Glädjande är att mina tillgångar har nått över värdet 200 000 kr!! Nettoförmögenheten ökar med 15 386 kr jämfört med förra månaden. Mycket beror på nyinkommet sparande, men även att aktier och fonder har ökat i värde. Glädjande är även att CSN-skulden har minskat för första gången på grund av den inbetalning jag gjort.
Nu kör jag vidare! Snart 100 000 kr i nettoförmögenhet!
Förra månads balansräkning:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

PengarMoneyPengar

Välkommen till bloggen om min privatekonomi! Min väg mot höga passiva inkomster.

RSS 2.0